قوانین و شرايط و ارائه خدمات و شيوه نامه حريم خصوصي در سامانه بهداشت تي وي

ضمن خوشامد به شما کاربر محترم كه از سرويس هاي آموزشی بهداشت تي وي استفاده مي کنید، به اطلاع می رسد، سامانه بهداشت تي وي از حق كپي رايت برخوردار است و از كاربران گرامي تقاضامي شود ، قوانين ذكر شده را به دقت مطالعه نمایند ،چنانچه در قوانين مندرج بر حسب نیاز تغييراتي ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني خواهد شد، لذا کاربران محترم ملزم به رعایت قوانین این توافقنامه وبازبینی دوره ای آن می باشند و در صورت نقض قوانین، هیچگونه عذری از طرف کاربر از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجام شده مورد پذیرش نمی باشد.

  • استفاده از محتوا و مجموعه هاي آموزشي بهداشت تي وي ، هيچگونه حقي اعم از مالكيت محتواي موجود ، در زمينه فروش يا انتشار يا پخش عمومي آن براي كاربر ايجاد نمي كند.
  • كاربر حق ارائه محتوا و اكانت اختصاصي را به غير ندارد و در صورت تشخيص و شناسايي اين امر بوسيله كدهاي مخصوص ،اكانت مذكور مسدود خواهد شد و مسوليت قانونی آن بر عهده كاربر مي باشد.
  • در شرايط ويژه و خارج از كنترل محیطی همچون زلزله،قطعي اينترنت، تحريم و جنگ الكترونيكي و... كه باعث ایجاد اختلال ومشكلاتي در اجرای این قرارداد فيمابين بهداشت تي وي و كاربران آن شود تا رفع مشكل و رفع وضعيت اضطراري به صورت معلق باقي مي ماند و پس از بازگشت به شرايط عادي ، این توافقنامه دوباره به روال عادي باز خواهد گشت.
  • بهداشت تي وي ،محتواي ارائه شده را با رعايت تمامي ملاحظات تكنيكي و فني استاندارد تهيه و در اختيار كاربران قرار مي دهد، بنابراين مسؤلیتی در زمينه اختلالات ناشي از نرم افزاري و سخت افزاري وارده به كامپيوتر يا گوشي هوشمند كاربر و مشکلات ناشی از سرعت نت کاربر، از اين بابت از عهده آن ساقط است.
  • سامانه بهداشت تي وي متعهد است اطلاعات پروفايل كاربران را نزد خود محفوظ بدارد و تنها در مواردي كه به موجب قوانين جمهوري اسلامي ايران و بنابه درخواست ارگانهاي دولتي ذيصلاح نياز به ارائه اطلاعات كاربران باشد، طبق قانون موظف به همكاري خواهد بود و هيچ مسؤلیتی متوجه بهداشت تي وي نخواهد بود.
  • هنگام ثبت نام و عضويت در سامانه بهداشت تي وي ، متقاضي موظف به ارائه اطلاعات صحیح موردنياز است تا نسبت به ايجاد پروفايل براي كاربر اقدام شود تا فعاليت ها شامل خريد و استفاده از مجموعه ها بصورت آنلاين و غيره در آن ثبت شود، كاربر مي تواند در هر زمان با استفاده از مشخصات كاربري خود نسبت به ويرايش آن اقدام نمايد. این اکانت اختصاصی بوده و کاربر حق واگذاری نام کاربری خود به دیگران را ندارد.
  • با توجه به اين نكته كه محيط وب از امنيت كامل برخوردار نيست ، اگر حين انتقال اطلاعات هر گونه دسترسي توسط افراد و گروه هاي سوم شخص به اطلاعات كاربران ممكن گردد، هيچ مسوليتي متوجه سامانه بهداشت تي وي نخواهد بود، اما سامانه بهداشت تی وی همكاري لازم جهت پيگيري اينگونه مسائل را بعهده خواهد داشت.
  • هر کاربر فقط مجاز به ایجاد یک شناسه کاربری می باشد، در صورت خرید اشتباه در سامانه بهداشت تی وی ضرر و زیان ها به عهده کاربر بوده و هزینه محصول خریداری شده از سوی کاربر تنها قابل بازگشت به اعتبار درون برنامه ای سامانه می باشد، مگر در مواردی که به وضوح اشتباه در پرداخت قابل رصد و مشاهده باشد که تشخیص آن با بخش فنی سامانه خواهد بود.
  • از زمان صدور اولین فاکتور خرید دوره ، اکانت به مدت ۲۴ ماه فعال می باشد و در صورت فعالیت مستمر در طول ۲۴ ماه می تواند بر اساس آخرین خرید تمدید گردد. مدت تمدید به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.این توافقنامه به تایید و رویت کاربری که پروفایل شخصی درسامانه ایجاد می کندرسیده و طبق قوانین رسمی کشور از مرحله ورودبه صفحه کاربری به مرحله اجرا وارد می گردد، در صورت ابهام و سئوال از طریق info@behdasht.tvبا بخش پشتیبانی در میان بگذارید.